tisdag 14 april 2015

Dragit mig tillbaka

Nu har jag dragit mig tillbaka för en stund med mig själv. Får ångest när telefonen ringer eller om det knackar på dörren. Men varför? Jag har ingen att gömma mig för. Men det är ångesten som sätter igång adrenalinet att jag måste fly från faran som inte finns. 

Jag har flyttat min rökplats till baksidan för att slippa folk som går eller kör förbi, 

Jag tycker det är jobbigt ju närmare klockan visar 15.00. För då måste jag träffa folk när jag hämtar barnen på dagis. Jag vill ha hem barnen men jag fasar för att hämta dom. 

När jag mår så här så är jag inte deprimerad (än) men jag är trött, har ingen intiativförmåga och är osocial. Men även fast jag är trött så tvättar jag och städar så gott jag kan. Det måste vara rent och städat omkring mig för då är det mest inre problem. Eller vad man ska kalla det. 

Så nu har jag gått i ide ett slag. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar