torsdag 9 april 2015

Skör som en pinne..

Det var ett tag sen jag skrev i denhär bloggen... 
Jag har tänkt att jag har varit så nära det rätta hållet att jag inte velat skriva här. Jag har kommit mycket närmre men jag är absolut inte nära. 

Igår var jag på möte med försäkringskassan, min chef och min läkare. Jag trodde att vi skulle planera att jag skulle börja jobba 25% nu i maj... 

Men jag är inte redo... Att fatta egna beslut och jag är fortfarande väldigt stresskänslig. 

Det var som en förnedrande käftsmäll när läkaren sa det, MEN ganska snabbt efter mötet var jag överens med mig själv att jag är ju faktiskt väldigt labil hemma fortfarande. Och jag ska klara av vardagen hemma innan jag kan förvänta mig att klara av ansvar i jobbet.

Så så är det, jag tror att det här med beställningar har stressat mig endel då jag fått väldigt mycket respons på det jag gör. Men jag måste bromsa lite ett tag. 
För min egen skull så jag hittar en bra väg att må bra. 

Jag vet inte vad jag ska skriva mer... 

Ha en bra dag!

1 kommentar:

  1. Styrkekramar <3 Sättdig själv främst, du hinnerallt annat senare...viktigast är att du mår bra <3

    SvaraRadera