onsdag 22 april 2015

Det positiva

Så här såg jag ut för exakt 2 år sen! 

För att få med det lilla positiva så har min eftermiddag kännts lite lättare och istället för att ta bilen 400 meter för att hämta barnen så gick jag, tog till och med en omväg hem för att få lite sol. 

Fick tag i läkarens sekreterare till slut och läkaren skulle ringa idag eller imorgon. Det ger lite förhoppningar iallafall. 

Det är tur att jag har min Magnus och mina barn. 

Förlåt för allt ni får dras med med mig.

Snart kommer Magnus hem och då ska jag köra ner till Revet (havet) och njuta 15 minuter innan jag ska köra iväg på pysselkväll med några andra tjejer. 

Så är det trots att livet kan kännas skit så har jag ett liv och det gäller att ta vara på allt som ger en positiv energi!

Trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar