onsdag 22 april 2015

Påminnelse till mig själv.

Gjorde medicin justering efter läkarens ordination 8/4 hon sa att vi skulle ha en telefontid 14 dagar efter det då vi gjorde medicin justeringen. Ringde för att jag mår väldigt mycket sämre. Nästintill så jag vill lägga in mig. Då kan dom inte se någon telefon tid inbokad. Jag får ringa sekreteraren för att boka in ny tid, ringer henne men får ett nytt nummer till en annan sekreterare. Kommer först inte fram. Ringer igen kommer fram hon kan inte se någon telefontid. Jag frågar om min sjukskrivning. Inte heller det är gjort.... Va fan jag dom är psykiskt labil och knappt kan ta hand om mig själv och mina barn, ska jag behöva ringa runt som en jävla dåre för att få hjälp. Nu när jag äntligen har fått en läkare att gå till så funkar uppenbarligen inte det heller. 

Jag funderar på om det är bättre att jag ringer min vårdcentral och ber att dom tar hand om mitt ärende för dom är mer tillgängliga. Men nej dom har inte rätt kompetens. Suck suck suck.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar