fredag 24 april 2015

Förtroendet som sprack igen..

Kan man ha förtroende för någon annan igentligen? 
Läkaren har inte ringt idag heller. Idag fick Magnus ringa och fråga för jag orkar inte ringa och jaga det är förnedrande att behöva jaga. Sekreteraren sa att hon ser att hon skulle ha ringt och läkaren har sett det men uppenbarligen inte gjort det och idag var hon ledig...... 

Jag är ganska säker på att det inte är hon personligen som inte väljer att ringa mig utan att hon har arslet fullt med jobb så hon inte hinner med och hinner man inte med så glömmer man. Det vet jag därför kan jag inte bli arg eller upprörd jag blir bars jävligt ledsen. 

Hur kan jag ensam ändra på den här bristande kan vi verkligen kalla det vården? Det känns ju nästan som jag blir sjukare när jag tror att jag äntligen hittat en fast läkare som inte kan hålla vad hon lovat. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar