måndag 27 april 2015

Sobril

Sobril är verkligen en vän i nöden. När allt bara snurrar i huvudet och jag inte tror att jag fixar nånting. Jag fixar ingenting just då heller för att jag ät så splittrad med tusen tankar. Men när jag idag fick full effekt av sobril så kände jag mig äntligen normal för en stund. Inga hysteriska stress tankar eller orolig ångest som äter upp mig innefrån. 

Skulle dock varit hos psykologen idag, tredje gången i rad som jag inte kommer i väg och vi träffas varannan vecka vilket betyder att jag snart varit ur balans i 6 veckor. 

Jag har iallafall läst ut en bok idag och ikväll när barnen somnat ska jag fortsätta på uppföljaren. Det kommer nog bli min del i mitt läkande att läsa och vara i ro. 

Bär det blir varmare så kanske jag kan hitta en fin plats vid havet och sitta och sola och läsa på det måste ju bara vara läkande för själen?

Jag måste konsentrera mig på en sak i taget måste bara komma fram till vilken ordning jag ska ta.

Nu ska jag lägga min Goa minsting!

Bye! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar